Veel gestelde vragen

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als jouw bestelling nog niet in het sorteercentrum ligt, kan je de bestelling wijzigen.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn track & trace link krijg?
De e-mail met je track & trace link wordt verstuurd zodra je verzending bij het postsorteercentrum is verwerkt.

Kan ik een uitverkocht product nabestellen?
Dat verschilt sterk per product. Houd daarom goed de website en onze social media in de gaten.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Het aankoopbedrag wordt binnen 5 werkdagen teruggestort op de rekening van de bankmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling. Als je een deel van de bestelling houdt, krijg je alleen het aankoopbedrag van het (de) geretourneerde artikel(en) terug, niet de verzendkosten.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen gratis -mits op voorraad- de juiste maat naar je toe.

Wat is een pre-order?
Op onze website bieden wij soms “pre-order” artikelen aan. Deze hot items zijn niet direct leverbaar, maar je kunt ze wel alvast reserveren.

Wanneer kan ik mijn pre-order ontvangen?
Op de website staat bij “pre-order” artikelen de te verwachten levertijd van de groothandel aangegeven.

Menu