KLANTENSERVICE

Heb je vragen, opmerkingen of wil je in contact met ons komen? Dan kan dat via onze contactmogelijkheden of onze social media kanalen!

E-mail: info@onewaybydemi.nl
Instagram: @onewaybydemi
Facebook: @onewaybydemi

BETAALMOGELIJKHEDEN

Bij ONEway by Demi kun je op verschillende manieren betalen:

  • iDeal (gratis)
  • Klarna (€3,- servicekosten)
  • Creditcard (gratis)
  • Bancontact (gratis)
VEEL GESTELDE VRAGEN

Wat zijn jullie verzendkosten?
Wij hanteren een laag tarief namelijk €3,95. GRATIS verzending heb bij besteding vanaf €75,-

Kan ik ook mijn bestelling afhalen bij jullie?
Omdat wij nog GEEN bezoekadres hebben, kan er alleen eventueel afgehaald worden indien dit van te voren met ons is overlegd. Wij stellen het niet op prijs als deze optie ‘zomaar’ (dus zonder overleg) wordt gekozen tijdens het bestellen..

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als jouw bestelling nog niet in het sorteercentrum ligt, kan je de bestelling wijzigen.

Kan ik een uitverkocht product nabestellen?
Dat verschilt sterk per product. Houd daarom goed de website en onze social media in de gaten.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Het aankoopbedrag wordt binnen 14 werkdagen teruggestort op de rekening van de bankmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling.

Mogen SALE artikelen worden geretourneerd?
SALE artikelen die niet seizoensgebonden zijn en/of met minder dan 30% korting mogen worden geretourneerd. MEGA SALE artikelen met meer dan 30% korting kunnen helaas niet worden geretourneerd.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen gratis -mits op voorraad- de juiste maat naar je toe.

Wat is een pre-order?
Op onze website bieden wij soms “pre-order” artikelen aan. Deze hot items zijn niet direct leverbaar, maar je kunt ze wel alvast reserveren.

Wanneer kan ik mijn pre-order ontvangen?
Op de website staat bij “pre-order” artikelen de te verwachten levertijd van de groothandel aangegeven.

Swimwear retourneren?
Helaas nemen wij swimwear NIET retour vanwege hygiënische redenen. Neem contact met ons op via onze WhatsApp voor maatadvies.

Klantenservice

Heb je vragen, opmerkingen of wil je in contact met ons komen? Dan kan dat via onze contactmogelijkheden of onze social media kanalen!

E-mail: info@onewaybydemi.nl
Instagram: @onewaybydemi
Facebook: @onewaybydemi

Betaalmogelijkheden

Bij ONEway by Demi kun je op verschillende manieren betalen:

  • iDeal (gratis)
  • Klarna (€3,- servicekosten)
  • Creditcard (gratis)
  • Bancontact (gratis)

Veel gesteld vragen

Wat zijn jullie verzendkosten?
Momenteel zijn de verzendkosten GRATIS! Dit is een tijdelijke actie dus pak snel jouw kans!

Kan ik ook mijn bestelling afhalen bij jullie?
Omdat wij nog GEEN bezoekadres hebben, kan er alleen eventueel afgehaald worden indien dit van te voren met ons is overlegd. Wij stellen het niet op prijs als deze optie ‘zomaar’ (dus zonder overleg) wordt gekozen tijdens het bestellen..

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als jouw bestelling nog niet in het sorteercentrum ligt, kan je de bestelling wijzigen.

Kan ik een uitverkocht product nabestellen?
Dat verschilt sterk per product. Houd daarom goed de website en onze social media in de gaten.

Ik heb mijn bestelling geretourneerd, wanneer krijg ik mijn geld terug?
Het aankoopbedrag wordt binnen 14 werkdagen teruggestort op de rekening van de bankmaatschappij, welke is gebruikt tijdens het plaatsen van de originele bestelling.

Mogen SALE artikelen worden geretourneerd?
SALE artikelen die niet seizoensgebonden zijn en/of met minder dan 30% korting mogen worden geretourneerd. MEGA SALE artikelen met meer dan 30% korting kunnen helaas niet worden geretourneerd.

Hoe kan ik mijn artikel ruilen?
Wil je een artikel liever terugsturen voor een andere maat, dan is dat geen enkel probleem! Meldt dit op de pakbon en wij sturen gratis -mits op voorraad- de juiste maat naar je toe.

Wat is een pre-order?
Op onze website bieden wij soms “pre-order” artikelen aan. Deze hot items zijn niet direct leverbaar, maar je kunt ze wel alvast reserveren.

Wanneer kan ik mijn pre-order ontvangen?
Op de website staat bij “pre-order” artikelen de te verwachten levertijd van de groothandel aangegeven.

Swimwear retourneren?
Helaas nemen wij swimwear NIET retour vanwege hygiënische redenen. Neem contact met ons op via onze WhatsApp voor maatadvies.