Garantie & Klachten

Garantie
ONEway by Demi geeft om onze producten. Wij streven er naar om de allerbeste kwaliteit en om in de mooiste conditie de producten te leveren. Het wilt soms nog wel eens voorkomen dat er een product kapot gaat tijdens het transport of een andere reden waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie.

Wettelijk gezien is de consument verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ONEway by Demi de kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Wij zijn niet aansprakelijk voor het verlies van pailletten, glittertjes en knoopjes gedurende het dragen van het item/de items waar dit op zit. Ook zijn wij niet aansprakelijk voor het krimpen, het verkleuren of het minder mooi worden van kleding wanneer deze niet volgens de wasvoorschriften zijn gewassen en/of het dragen van de kleding.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onewabydemi.nl . Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en proberen om samen tot een passende oplossing te komen.

Menu