GARANTIE & KLACHTEN

GARANTIE

ONEway by Demi geeft om de producten die ze verkoopt. Wij streven er naar om de allerbeste kwaliteit en om in de mooiste conditie de producten te leveren. Het wilt soms nog wel eens voorkomen dat er een product kapot gaat tijdens het transport of een andere reden waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie.

Wettelijk gezien is de consument verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ONEway by Demi de kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Wij zijn niet aansprakelijk voor:

  • Het verlies van pailletten, glittertjes, knoopjes of andere applicaties;
  • Het krimpen, verkleuren of minder mooi worden van artikelen na het dragen en/of wassen;

Wij geven dus geen garantie op gewassen artikelen omdat wij niet kunnen controleren of het artikel op de juiste manier, volgens de wasvoorschriften, is gewassen. De wasvoorschriften staan altijd aan de binnenkant van een item op een wit labeltje.

Mocht je twijfelen hoe je een artikel moet wassen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

KLACHTEN

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@onewaybydemi.nl. Wij zullen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen kijken naar een passende oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie & klachten

Garantie

ONEway by Demi geeft om de producten die ze verkoopt. Wij streven er naar om de allerbeste kwaliteit en om in de mooiste conditie de producten te leveren. Het wilt soms nog wel eens voorkomen dat er een product kapot gaat tijdens het transport of een andere reden waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie.

Wettelijk gezien is de consument verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ONEway by Demi de kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Wij zijn niet aansprakelijk voor:

  • Het verlies van pailletten, glittertjes, knoopjes of andere applicaties;
  • Het krimpen, verkleuren of minder mooi worden van artikelen na het dragen en/of wassen;

Wij geven dus geen garantie op gewassen artikelen omdat wij niet kunnen controleren of het artikel op de juiste manier, volgens de wasvoorschriften, is gewassen. De wasvoorschriften staan altijd aan de binnenkant van een item op een wit labeltje.

Mocht je twijfelen hoe je een artikel moet wassen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@onewaybydemi.nl. Wij zullen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en samen kijken naar een passende oplossing.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.