Garantie & Klachten

Garantie
ONEway by Demi heeft om onze producten en streeft er naar om de allerbeste kwaliteit en om in de mooiste conditie de producten te leveren. Het wilt soms nog wel eens voorkomen dat er een product kapot gaat tijdens het transport of een andere reden waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie.

Wettelijk gezien is de consument verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek een melding bij ons te maken. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ONEway by Demi de kosteloos zorgdragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@onewabydemi.nl . Wij zullen je klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en proberen om samen tot een passende oplossing te komen. Mocht het samen vinden van een passende oplossing niet lukken, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Menu